Förlåt!!

Jag vet att bloggen har blivit lite seg det senaste, men ibland är det bara inte roligt att skriva. Och kommer jag inte heller på något att skriva om :P Antar att jag verkligen har kommit in i vardagen här och det flyter på i sin takt. Det är liksom helgerna man på något sätt lever för, så därför får ni massa uppdateringar om det istället under veckorna istället för vad jag faktiskt gör ;)

Men denna vecka har jag knappt jobbat något alls, var ledig från onsdag klockan 9am till torsdag 2pm. Och tur var väl det, länge sedan jag hade ont i halsen/var förklyd/hostade. Så spenderade lediga tiden med att se på massor med filmer och brodera. Underbart! Och i fredags trodde jag att jag skulle få jobba elva timmar men det visade sig att min värdpappa var ledig så istället tog vi bilen in till NYC och gick på museum i cirkus två timmar innan jag gav mig av i vårvädret. Gick i Central Park, stannade i massor av affärer längst 5th Ave och allmänt gladde mig åt att livet var så bra :D På kvällen blev det middag med Lisa, Malin och Caroline - men bilderna på detta ligger fortfarande på kameran så de får ni se någon annan dag ;) Helgen har varit så där bra som bara helger på andra sidan Atlanten kan vara ;) Men mer om det någon annan dag.

Något som jag (eller kanske Lisa) upptäckte i veckan var att jag ligger ute på CC:s hemsida med en berättelse om aupairlivet - jätteroligt verkligen, eftersom jag verkligen ansträngde mig för att svara på frågorna :P Så det kan ni läsa om här! Ni hittar mig längst ner ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0