Nu är det vinter!



Och då åker självklart mammas hemmagjorda tofflor på <3 Idag när jag vaknade var hela världen täckt av snö :( Så jag fick ge upp mina planer på att åka in till city med Lisa... Men vi tar igen det någon annan dag!! Så dagen har spenderats inne på mitt rum med lite städning, tvätt och skype med mammapappaElinAngelicaHelenéRoger ;) Trevligt! Lekte också i snön med grannarna och S!! Utan att jag egentligen jobbade - hur bra är inte jag? Vi försökte först åka pulka i deras trädgård, men det var ingen vidare backe där så vi åkte till en lekplats istället med världens backe :D Jag och K hade kunnat åka hur länge som helst, men barnen klagade på att det var jobbigt att gå upp ;) Haha! Åkte sedan tillbaka till dem och åt lunch innan vi gick tillbaka hem! Fick prova på sunbutter som både smakar och luktar som nötsmör. Det var gott!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0