Pannkakor :D

Har haft en bra jobbdag idag (trots att den inte är slut än :P)! Mycket jobb blir det när R har jour, men det gör inte så mycket när vi gör roliga saker :) Imorse var hon på jättebra humör och det första hon gjorde var att säga "I want to give you a hug". Ibland är det så söta att man smälter - egentligen inte så bra ;) När jag hämtat upp henne gjorde vi lite matte innan grannarna kom över och lekte. Jag gjorde pannkakor :D C älskar ju det så jag får ju passa på när någon mer än jag vill ha ;)


Fick nytta av min nya stekpanna jag fick i julklapp av dem :D Alla blev helt perfekta!!


Sen gick vi över till grannarna och lekte lite innan det blev dags för lite glass innan sänggång. Blev några tårar för att jag inte var pappa R men hon somnade vid nio iallafall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0