Union County College

Häromdagen var jag och skrev upp mig på en collegekurs :D Eller det är väl inte riktigt det, eftersom det mer är en aupairkurs - men vad gör det för jag ska faktikt gå på college :D Åkte dit för att skriva upp mig och med viss möda hittade jag tillslut en parkeringsplats (med hjälp av en gubbe). Sen gick jag till ett ställe för att skriva upp mig, visade sig dock vara fel, så fick anvisningar hur jag skulle komma till rätt ställe. Gick dit och efter mycket om och men kunde jag skriva upp mig och betala. Fick sedan gå tillbaka till bilen för att hämta registeringen till den och fick sedan gåtill ett annat ställe för att få parkeringstillstånd. Så nu är jag redo för att börja skolan igen ;) Om jag glömt att nämna det så ska jag gå en engelskakurs!! JAG - läsa extra engelska!!!! Har aldrig varit någon engelskatjej, men saker och ting kan väl ändras antar jag :)


All set for college ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0