Landet

Idag har jag och mamma varit ute på en heldag. Vi bestämde oss konstigt nog för att åka till Kinna. Ligger cirka 9 mil från där jag bor och rakt ut på landet... De har massor med tygaffärer där, egentligen ville vi nog bara ut lite. Men jag har insett att min moster som bor ute på landet (innan detta) bor i en världsmetropol vid en jämförelse. Så mycket landet var det.

Hittade också en kuvertväska till balen :D Den är i en annan färg, men ändå så matchade den på något snyggt sätt. Det blir helt enkelt en snygg brytning från den lila klänningen och det babyrosa i den. Ja, vad har hänt mer?

Ja, just det! När mamma körde lite för långsamt på motorvägen blev hon snabbt påmind av två killar i 25-årsåldern. De blinkade med helljus och gasade snabbt iväg när mamma kört in i höger körfält (på motorvägen). När vi har kört en bit ser vi att en bil har blivit stannad av en civilpolis! Undrar vilka det var.. Vem är det som säger att skadeglädjen inte är den bästa glädjen? Haha!

Smakprov på olika väskor, kanske någon som passar dig?

DG?



Min favorit!



Kanske en silver?


Eller en med nitar? Finns verkligen väskor för allas smaker och stil...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0