Trött

Hur kan man vara så trött? Mina ögonlock har velat stängats sen sedan sju ;) Beror antagligen på att jag har jobbat idag och på att vädret är det tråkigaste på länge!

I fredags sa familjen jag pratat med några gånger nej till mig, det var tråkigt, men vad finns det att göra. Jag blev dock lite deprimerad, och orkade inte ta tag i något igår. Men nu, nu händer det grejer ;) Nu har jag uppdaterat min ansökan, skickat massor med mail, och blivit medlem på en ny aupairsida, så nu får vi se vad som händer :) På den sidan kan jag ta kontakt med familjer också, jag har redan hittat tre tänkbara kandidater ;)

Nu har jag äntligen sett på "nya" Harry Potter! Den var väl helt okej, men känns lite som en transportsträcka till slutet, vilket flera personer har sagt. Men, det är ju Harry Potter, och det går inte att missa :D


Nu lockar sängen något så otroligt! Tänk om man hade haft en sådan säng......


Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Tackar! Och jodå, kan nog hjälpa lite :)

2011-04-04 @ 15:13:05
URL: http://idagoesaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0