Nuförtiden...

.. äter jag ofta min frukost i farten.


.. tankar jag cirka fyra gånger i veckan. Fattar ni hur mycket bil jag kör?


.. är jag en stolt ägare av ett amerikanskt körkort!


.. gillar jag Sturbucks väldans mycket!



Inte nog med att de har gott fika - de har gratis internet också :D Så jag kan fortsätta med min favorithobby ;)


.. säger jag car istället för bil.
.. räknar jag på engelska.
.. tänker halvt på engelska.
.. umgås jag med amerikanska människor utan att tycka det är jobbigt att prata på engelska.
.. har jag insett vilka underbara människor jag har både i detta stora land och i lilla landet lagom!
.. äter jag mest hela tiden (känns det som)
.. har jag insett att jag är lyckligt lockad som har en kock som pappa....... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0