Yankees

Då kommer då inlägget om baseballs-matchen :) Min värdpappa är stort fan av detta spel, så självklart ville han ta med mig på en match - inte tackar man nej till det ;) Och eftersom han hade en biljett över så fixade jag ju så att Malin fick följa med också :D

Vi fastnade i världens trafik på vägen dit vilket resulterade i att vi missade första halvtimmen, men var gör det när matchen pågår i sisådär tre timmar.


Det var hur fräckt som helst :D Hur mycket folk som helst, hur mycket junkfood som helst och hur mycket baseball som helst. Bilderna säger mer än tusen ord så här kommer "några" bilder :)





Insåg efteråt hur detta såg ut, men jag åt iallafall en hotdog!


S åt glass ur en Yankee-hatt


Vi fick tydligen se en Grand Slam :) Min värdpappa sa sen att det får man endast se en gång i livet typ. I verkligeheten iallafall :D Och vi såg det på vår första match!


Ja, detta gör jag gärna om :D Även fast det är brännboll med krångligare regler och människor i pyjamas ;) Haha! Men man måste gå på baseball när man bor i USA ett år - så nu kan jag checka av det!


Fick en liten nalle av min värdpappa också - han är allt snäll!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Wow va coolt! jag vill också :D

2011-08-12 @ 20:18:15
URL: http://tuvstarrfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0