Aupairmöte

Igår var det måndag och aupairmöte. Eftersom det var sista mötet innan jul skulle vi köpa julklappar och sedan byta. Vi fick först var sitt nummer, och på sitt nummer fick man då ta en julklapp från bordet. Man kunde också om man vill "sno" en klapp från de som redan öppnat. Jag fick nummer 3, och hade alltså väldans många att välja på - men jag valde att "sno" tvåans paket.


Ett fotoalbum, en chokladkaka och ett sött kort :) Perfekt album att proppa full med bilder från den bästa staden :D Vi fick också lite information från ett collage och jag vet nu precis vad jag ska göra :D Läsa en kurs om amerikansk politk!!! Jippi! :D


Ni som inte känner mig tror säkert att jag är ironisk, men faktiskt inte! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0