När en aupair åker hem...

..lämnas det kvar en del grejer som bara är för onödiga att ta hem. Typ böcker, filmer, solhattar och scrapbooking. Det var även så för Angelica, massa saker som hon fått av andra aupairer och samlat på sig själv som hon nu dumpade över på mig ;) Men jag blev glad för det - fick några bra filmer, några bra böcker som jag velat läsa och så massor av scrapbookinggrejer :D Jag kommer väl lämna kvar lika mycket jag, men det gör ju bara nästa aupair glad (förhoppningsvis...)

Här är det jag sparade, slängde lika mycket typ... "Tänker på dig"-skylten blev fin på en lampa! :) Albumen kan säkert komma till nytta - och filmerna och böckerna kommer med all säkerhet att utnyttjas!! Så tack Angelica för grejerna <3


(Har en bild på scrapbookinggrejerna någonstans, men den hittar jag inte för tillfället..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0