Perioder

Tro det eller ej, men även på andra sidan vattnet kommer perioder i livet där det inte händer något särskilt. Jag har en sådan nu. Men imorgon är det fredag och det är ju alltid något :D Min värdmamma har precis opererat sig(inget allvarligt..) och kommer vara hemma runt tre veckor - roligt :P Kommer verkligen njuta av att vara ensam igen efter nyår om man säger så...

Vad har hänt mer? Jo - morfar var uppe och GICK igår, helt galet!! Han fick sin hjärnblödning förra torsdagen, så inte ens en vecka har gått och han är uppe på benen. Ganska bra det, men än finns risker för komplicationer, så håll tummarna än <3

Har tränat fyra gånger denna vecka igen, men tänker vila mina ömmande muskler imorgon så att jag orkar hålla upp ljuset på luciatåget på lördag :) Lite dumt kanske om alla utan jag står med ljus, eller vad säger ni? ;) Har verkligen hittat muskler i kroppen som jag trodde hade försvunnit - men nu är de tillbaka, och det känns! Vet inte om jag är så väldans glad för det, men jag vet ju att jag lever iallafall ;)

Och: Min underbart snälla granne K tar med sig mig på deras julfirande :D Har mått sådär några dagar över en mängd olika saker - men klumpen i magen bara försvann och ersattes av ett leende på läpparna. Jag vågade ta mod till mig och skicka iväg ett sms - och fick till svar att det var en jättebra idé. Sedan kom ett samtal där hon sa att hon redan ringt sin syster och frågat om det var okej att jag följde med, vilket det var!! Så glad, så glad, så glad :D Dessutom firar de jul på riktiga julafton, så jag hoppas verkligen att hemlängtan håller sig borta och jag får fira en alldeles amerikansk jul glad!

Hittade denna bild förut och insåg att jag verkligen har hittat två fina vänner på andra sidan atlanten av alla ställen <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag vilka fina tjejer!! Alla tre. Kramis

2011-12-09 @ 07:41:47
Postat av: Mamma

Ja vilka fina vänner. Fina tjejer alla tre!!

2011-12-09 @ 07:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0