En månad!

Idag har jag varit här i en månad! Helt otroligt faktiskt. Det har gått så fort, jag kan inte ens fatta det ;) Jag har vuxit under denna månad på ett sätt jag inte gjort på ett år hemma. Jag känner mig starkare som människa, och jag vet att jag klarar mig själv. Jag klarar att vara borta från min älskade familj som jag annars träffar varje dag. Jag klarar att ta hand om en sexåring helt själv även fast det inte alltid går smärtfritt. Jag lär mig något nytt varje dag - men jag klarar det!

Har jag överlevt en månad kan jag överleva elva månader till. Och det är nu äventyret börjar. Nu har jag jobbat och kommit in i rutinerna. Det är nu jag kan börja uppleva saker. I slutet av augusti åker jag med värdfamiljen till West Virginia - coolt! I slutet av oktober ska jag och Malin åka till Niagara-fallen och antagligen också besöka Kanada. Så häftigt på en skala att jag inte ens kan fatta det :D Under året måste jag också besöka Boston och Washington - bara måste! Sen vill jag åka till Miami också :) Mycket ska hinnas med, men jag kommer bara bo här ett år, då vill jag uppleva så mycket som möjligt! Även om det kostar pengar ;) Hihi!

Nästa stora sak som händer är att Malin fyller 20 - då ska här firas :D Får se vad jag hittar på åt henne! :)


Absolut inte kalla henne Ma´am iallafall ;)

Kommentarer
Postat av: chayenne

sv: vsg ;)

2011-07-20 @ 22:45:17
URL: http://sense.webblogg.se/
Postat av: Moster

Ja oj vad tiden går fort!!! Kul att du fått ut mycket utan månaden. Helt rätt att du vill upptäcka saker. Liksom nu du skall göra det när du har chansen. Kosta vad det kosta vill ;).

Kram nu till dig från en utarbetad moster i ett soligt och vackert Surte

2011-07-21 @ 13:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0