Gårdagens fynd

Igår när vi var på IKEA passade jag på att fynda lite nödvändiga saker :) Som säkert många av er vet går många amerikanare in med skor i huset - vilket jag tycker är jobbigt eftersom det betyder att jag också måste göra det, om jag inte vill duscha fötterna hela tiden ;) Därför blev jag riktigt glad när jag hittade dessa:


Oj vad jag ser brun ut! Så är tyvärr inte fallet ;) Men sköna är de ialla fall :D Jag köpte också en våg! Hemma väger jag mig varje dag (jag vet, inte bra...) och nu har jag inte kunnat göra det på mer än två veckor!!


Det blev också en weekendbag :) Nu när Malin flyttar kommer hon få besök ofta, och då behöver jag ju packa i något ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0