Long Branch Beach

I lördags åkte jag, Malin och Angelica till stranden :D Efter cirka en timmes för mycket köande var vi framme. Solen försvann, men vi badade ändå. Vågorna var hur stora som helst, inte konstigt att man nästan välte... Hemma gnäller jag över att havet är salt, det kommer jag aldrig att göra igen! Atlanten var saltare än vanligt salt. Typ ;) Vi hade iallafall en härlig dag och när solen kom fram gick det att få lite färg iallafall :) Det blåste dessutom halv storm, så det var inte för varmt vilket jag gillar.

Tänkte att ni kanske ville se mig i sommar-USA ;)


Folk!


Äkta amerikanskt: Livvakter :)


Det töntiga är att man måste betala för att få tillgång till stranden, men antar att någon måste betala för de vältränade killarna ;) När vi kände oss klara på stranden efter cirka tre timmar så åkte vi tillbaka till South Orange och åt mat på något ställe ;) Hur ofta kan man äta på en restaurang i Sverige och endast betala elva dollar?? Det kan man göra här :) Jag och Malin delade på en "Overloaded Nacho". Gott! Nämnde jag föresten att jag (innan stranden) besökte en hundgård? Aldrig gjort något liknande i hela mitt liv, och kommer aldrig att göra om det igen. Jag ska ärligt säga att jag var smått livrädd hela tiden :) Men jag kunde ju använda Malin som mänsklig sköld!

Kommentarer
Postat av: chayenne

Nämen gu, håller med dig! Det är väldigt töntigt när man måste betala inträde för stranden :O



Fin blogg förresten :)

2011-07-19 @ 22:06:24
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0