South Orange

Har nu blivit mitt favorithäng ;) Malin har bott hos sin familj sen i fredags, och jag har redan varit hos henne tre gånger. Hon måste tycka jag är jobbig ;) I förrgår var jag och badade och igår åt vi middag på ett diner. Jag åt french fries med kycklingwraps. Gott! Förutom att Malin bor där så är det en trevlig stad. Man kan gå till saker och ting vilket jag inte är bortskämd med längre. När jag kommer hem ska jag gå tills fötterna trillar av :) Någon som vill följa med på promenad så kan vi boka upp det nu ;) Vi träffade också en annan aupair, Angelica som var trevlig. Jag träffar så många nya människor här - roligt!

Påväg till Malin.


Malins stora hus! Är avundsjuk, inte på hennes gula vägger eller på hunden, men på läget och den trevliga familjen hon verkar ha :)


Kommentarer
Postat av: Moster

Viket vackert hus!! South Orange verkar vara ett trevligt ställe. Kram

2011-07-15 @ 09:23:33
Postat av: Anonym

Hennes hus ser nästan ut som huset jag kommer flytta till :)

2011-07-15 @ 18:36:39
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0