Storlekar

USA är inte lilla landet lagom dirket. ALLT finns i större storlekar. Mat, kläder, bilar, vägar, hus... Allt man kan tänka sig helt enkelt!

Det är mer än normalt att man tar med mer än halva portionen hem från en restaurang. Det är men än normalt att jag har den lilla bilen trots att jag kör en bil med typ sju säten. Det är inte heller helt omöjligt att jag kör bil på en sexfiligväg, eller att jag besöker hus som är större än det jag bor i. Och det hör det till saken att detta är ett stort hus enligt mina mått med sina 14 rum... Då inte inräknat fyra badrum och ett kök.. Haha!


Sen ska vi ju inte tala om storleken på vissa städer i detta land - eller höjden kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0