Trillar håret av!?

Sitter just nu och väntar på att färgen i Malins hår ska bli klar så att hon kan ta av den snygga mössan ;) Hon är orolig att håret ska trilla av, så vi får se hur detta går. Dock inte för att jag skulle förstöra det, utanför att hon har så slitet hår - säkert! Jag tror dock inte att det trillar av, utan att hon kommer bli supersnygg... :D


Igår åkte jag och Angelica till The Cheesecake Factory :) Det var en timmes väntetid (som sedan bara blev 40 minuter) så vi gick runt i ett av de dyraste mallen i USA. Det är helt otroligt vad många "dyra" affärer det finns där. Man vågar ju inte ens gå in... Blev iallafall ett par örhängen på Macy´s - det är ju inte så dyrt :D Tog såklart den goda pastan, men denna gång White Chocolate Raspberry Cheesecake. Den var SÅÅ god! Jag som sa att man måste testa nya varje gång, tror jag överger det ;) Haha!


Imorgon ska jag göra något som jag aldrig trodde jag skulle göra... Vad det är får ni veta imorgon!

Kommentarer
Postat av: Moster

Spännande att höra vad det är du skall göra då ....

2011-07-31 @ 17:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0