Kommentarer

Jag tänkte fråga: Hur är det på flygplatserna? Både i NY och mellanlandningen? Är det så att man blir ihopsamlad och så av någon ”ledare” eller får man helt enkelt lista ut var man ska själv? Är jättenervös inför detta :S ;)
Alice
     Jag har ju redan svarat dig, men tänkte att någon annan också kanske ville veta. När man åker med CC får man sköta mellanlandningen själv, men frågar man direkt när man går av planet så pekar de dig i rätt riktning. Dessutom är det vanligast att man flyger tillsammans med andra au pairer - då kan man ju hjälpa varandra :) När man kommer till Newark så får man gå genom passkontrollen, vilket kan ta lång tid! Sen hämtar man väskorna och går mot utgången. Vid utgången står det en man med en rosa skylt på. Sen är man klar!

 
åh så underbart!! Kan du inte berätta om skillnader och likheter mellan USA och Sverige, sånt du reagerar på. Tycker det är så kul att läsa om ^^
Hoppas du har det superbäst :)
Amanda
     Det får bli ett eget inlägg om det tror jag :) Har redan reagerat på massor av saker!! Men tänkte att om jag väntar ett tag så kommer jag säkert på mer saker.

Vart i NJ är det du bor? :) Jag åker den 25 juli och ska bo i Ridgewood, NJ! Hur är allt? :)
Izabell
     Allt är superbra :D Jag trivs med mitt värdbarn och familjen. Jag har tillgång till bil nästan hela tiden och jag hoppas jag kan träffa många au pairer på mötet på torsdag. Jag bor i Warren, NJ.


Blev dom glada då? :D <3
Elin
     De blev glada för presenterna :) Kramis! 

WAAH nice bilder ! :D Jag ska själv åka som aupair till Stamford, en liten bit utanför nyc ! du verkar trivas bra hittills, eller :D?
Johanna
     Tackar! Jag trivs som fisken i vattnet ;)

Åh Ida <3 saknar dig verkligen här hemma :) men det ser ut som du har det jättebra. Kan du inte visa bilder på ditt hus (om du får för familjen) och ditt rum? <3
Amanda
     Jag får tyvärr inte visa några bilder på vare sig huset eller värdfamiljen. Men några små glimtar av mitt rum ska jag nog kunna visa er! Saknar dig med <3


PS. Älskar när det kommer in kommentarer - så fortsätt gärna! :) Gör det mycket roligare att blogga när jag vet att någon läser..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0