Söndag

Idag har vi varit på Manhattan :D Bara sådär.. Det är något (märker jag redan) kommer att sakna när jag kommer hem igen. Bara att ta tåget eller bilen (kommer jag aldrig göra, men mina värdföräldrar kan ju) till världens bästa stad! Innan S dans började så åt vi först frukost, och sedan tog jag och Malin en promenad. På bara en halvtimme tappade vi bort oss och hittade tillbaka!

Roligt dock att se kinesisk dans och de var ju så duktiga :D Sedan blev det god middag med hela hennes dansgrupp + föräldrar så nu har jag fått lite amerikansk kultur!


Igår fick jag vara ensam längre än vad jag väntat mig, så jag fick rota runt lite i kylen för att hitta något att äta. Men det gick bra, nu har jag ätit kinamat två dagar i rad för första och andra gången i mitt liv.


Bilder från min tur fram och tillbaka till affären :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

åh så underbart!! Kan du inte berätta om skillnader och likheter mellan USA och Sverige, sånt du reagerar på. Tycker det är så kul att läsa om ^^

Hoppas du har det superbäst :)

2011-06-27 @ 20:51:22
URL: http://tuvstarrfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0