Melodifestivalen - Deltävling 4

Bäst hittills :D Dock inte superbra, men bra!



Bidrag 1: The Hunter med Melody Club
Grymt bra låt :) Låten har fastnat in my head! UTE!

Bidrag 2: Better Or Worse med Julia Alvgard
Ganska härlig låt, lite tråkig med den funkar. Hon var en duktig sångerska :) UTE!

Bidrag 3: En blick och nånting händer med Lasse Stefanz
Jag vill inte ens kommentera låten, det finns ju inget bra med den! UTE!

Bidrag 4: Alive med Linda Pritchard
Hon sjunger riktigt bra, men låten var tråkig. Låten hon sjung förra året var så mycket bättre! TILL ANDRA CHANSEN!

Bidrag 5: Run med Anders Fernette
Låten var väl okej, men inte något som ska gå till final. Konsitgt var att man fokuserade mer på de som hängde i tygbitarna än Anders låt. UTE!

Bidrag 6: E det fel på mig med Linda Bengtzing
Det är ju en sådan töntig låt, men på något sätt är det så här schlager låter! Vilka fula stövlar hon hade! TILL FINAL!


Bidrag 7: Leaving Home med Nicke Borg
Först tyckte jag den var totalt värdelös, men efter att ha lyssnat på den igen, när han vann och låtiti bli att titta på honom, är den riktigt bra! TILL FINAL!


Bidrag 8: Dance Alone med Love Generation
Såklart förväntade man sig något riktigt bra, men den var ganska platt. Dock tyckte jag om koreografin och kläderna, de såg så smala ut :D TILL ANDRA CHANSEN!

Sista deltävlingen då, bästa hittills. Nu närmast väntar Andra Chansen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0