Elin 16 år!

Se upp på vägarna för nu får Elin börja övningsköra! :O Så blir det när man är stor och fyller 16 år. Trots att världens bästa storasyster inte är hemma och förgylller din dag så hoppas jag att du får en grym födelsedag (kan ju inte bli annat med den presenten jag har gjort till dig ;)) Mycket presenter och mycket skratt hoppas jag du får! Love you sooo sooo much <3 


Det går nog inte att ha en bättre syster tror jag. Hon förstår mig precis, lyssnar på allt mitt gnäll, bråkar med mig precis som småsyskon ska göra men framför allt så får hon mig att skratta. Det är väl allt man kan begära av en syster - eller hur?

Kommentarer
Postat av: Lillasyster <3

Älskar din present!!! Den kommer jag titta i varje fång jag längtar efter dig!!!! Ja det är synd att du inte är hemma, men du lever ju ditt liv!! Det går inte att ha en bättre syster än dig heller Ida!! <3 <3 Jag älskar dig Ida <3 <3 <3 <3

2011-11-17 @ 09:45:02
Postat av: Anonym

Älskar er båda!!!! Kram mamma

2011-11-17 @ 11:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0