Familjen - dag 1

Torsdagen var bara en himlans lång väntan. Regnet föll ner och jag satt vid datorn utan att kunna göra något vettigt alls :P De hade lovat att smsa när planet från Amsterdam skulle gå, men när jag vaknade på morgonen fanns det inget sms. Så då blev jag självklart stressad av det. Jag visste ju att planet skulle landa klockan två min tid och när tiden började ticka och jag ännu inte fått något sms blev jag självklart hur nervös som helst. Hehe... Men när smset kom fylldes hela hjärtat av glädje - snart!!

Trodde ju att det skulle ta flera timmar tills vi träffades så döm av min förvåning när de sa att de skulle vara på tågstationen om mindre än en timme - jag hade ju inte ens hunnit komma hem från skolan. Inte för att det gjorde något! Gps ställdes in mot Summit istället och efter mycket om och men var jag där. Kramkramkram!!!! Och all nervositet försvann. Allt var precis som vanligt och vi babblade på om allt möjligt. Vi kom hem, hade presentutdelning till S och mina värdföräldrar innan jag och pappa åkte ut för att köpa kinamat.

När vi kom hem åt vi, pratade, kramades, pärlade och skrattade. Blev inte så mycket bilder tagna dag - förutom på allt de hade med till mig! Går inte annat än att säga - HIMMELRIKET!!

Fick en julklapp av mormor och morfar som jag ska spara! Söta mormor hade även bakat russinkakor och skickat med <3


Sen fick jag mängder av godis/kakor/grejer!



Fick också vinterjacka, vinterskor, mössor och vantar samt ett lucialinne så att jag kan vara med i luciatåget i NYC :D Passade väldans bra att få vintergrejerna nu för redan på lördagen kom snön hit till New Jersey.. Men mer om det på dag 3 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0