Mysig helg! :)

På fredagskvällen åt jag, Sofia och Malin på Pizza Hut.... Trots att vi var helt ensamma där så fanns det varken en ren stekspade eller rena bestik. Så vi fick plastbestik istället - tre knivar och en gaffel... Dricksen blev iprincip noll skulle man väl kunna säga :)

På lördagen jobbade jag först halva dagen. Måste säga att jag och S hade det riktigt mysigt. Spelade kort, brädspel och Wii. Sen blev det en tur till biblioteket där vi spenderade någon timme kanske med att leta böcker och läsa tidningar. När vi kom tillbaka hem lekte vi med lego tills R kom hem. Åkte direkt in till city, mötte upp Malin och Caroline, gick på julmarknad i svenska kyrkan, gick och åt och fördrev sedan tiden tills julsowen började :)

Om jag inte sagt det så skulle egentligen jag, Malin och Angelica gått på en julshow i Radio City Hall men Angelica var sjuk så hon kunde inte följa med :( Tråkigt värre! Jag och Malin gick istället själva - och vi fick en plats för våra väskor. Showen hade inte någon speciell story, men det var fräckt att se typ 40 tjejer dansa precis i takt och synkroniserade :)





På söndagen myste vi verkligen :) Vi började med att baka pepparkakscheesecake. Hur god som helst blev den :D Sen tittade vi på Fathers Bride, lagade köttfärsås och spagetti och sedan tittade vi på Drömkåken - så värdelös att den ändå är riktigt rolig :) En lyckad helg skulle jag vilja säga tillsammans med fina vänner!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0