Brodera

Jag har fört över mina kunskaper till S och nu gör vi iprincip inget annat än att brodera. Jag sitter med min flicka och S gör sitt peacetecken! :) Okej, hon kan bara göra rakt fram eller nedåt, så varje gång hon gjort två stygn får jag hjälpa henne - men hon blir bättre och bättre iallafall ;)

Peacetecknet är hennes andra tavla - och den första föreställer en cupcake. Jag måste säga att jag är lite imponerad - hon är ju faktiskt bara 6 år ;) Kommer inte ihåg när jag började bordera (MAMMA??) och hur duktig jag var, men att hon sitter i flera timmar i sträck och bara syr måste vara bra :P


Ikväll blir det aupairmöte och imorgon svenska pannkakor med Ida. :) Gott!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Jag vet, tiden går verkligen fort :) Nu är jag hemma och jobbar och sparar ihop för nästa resa. Åker och hälsar på min värfamilj över Halloween och i januari hoppas jag att jag ska resa till Australien, Nya Zeeland och Thailand :)

Låter som att du har det jättebra där borta. Njut!

Kram

2011-09-20 @ 20:16:02
URL: http://mathildaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0