8 veckor kvar!

Nu räknar jag verkligen ner veckorna tills jag får börja min resemånad, och idag är det exakt 8 veckor kvar tills jag sitter på ett flyg till SF :D Det betyder också att det bara är sju veckor kvar tills Martina kommer hit!!! I helgen ska vi nog försöka boka hotell, så jag måste prata med mina värdföräldrar om min sista vecka :P

Iallafall, firar mitt "åttaveckorkvarjubileum" med att fylla i allt man måste fylla i för att bli godkännd. Så nu är det gjort och jag kan iprincip åka hem om jag vill :D Visst är jag duktigt? ;) Det är som kvar nu är alltså att gå på två aupairmöten, visa min LCC lapparna från de två olika collegen, jobba några dagar, vara i NYC alla helger som det bara går, göra min resemånad - och sen är jag hemma :D Jippi!



Hamnar i CV:t ;) Men nu är det dags att krypa ner i sängen!

Kommentarer
Postat av: Moster

Jisses säger jag bara! Duktig är bara förnamnet!! See you soooooon :)

2012-04-26 @ 06:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0