En till dag i himmelriket...

Not! Hehe.... Gud vad tråkigt det har varit idag! Läraren var så otroligt seg att det liksom aldrig hände något. Hon sa halva meningen och sedan började hon säga något annat. Och så frågade hon oss frågor och svarade själv... Så höll det på både idag och igår - så vi var rätt trötta på henne nu i eftermiddags :P Att klassrummet dessutom är kvavt gör ju inte saken bättre...

Men vi stod ut ändå, med bra sällskap och underhållning (dagbok och sudoko) så löser det mesta sig ;) Här är svensknorska gänget, sådär lagom intresserade över vad läraren pratar om :P


Och delen av campuset som vi satt i.


Bilkörningen gick lika bra idag, trots regn och lite bilköer. När jag kom fram till starten av kön förstod jag varför, en bil hade kört rakt in i väggrenen gjord av sten - den smällen kan inte ha varit skön ;) Men han som körde levde iallafall, för polisen stod och pratade med honom.. Och då fick jag rätt igen, för hela vägen hem körde bilar om mig eftersom jag körde för långsamt (i rätt hastighet alltså). Men jag tycker ju att det är bättre att jag kommer fram överhuvudtaget än inte alls - då spelar ju två minuter inte så väldans mycket roll :P Bra va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0