Helgkurs!

Nu i helgen har jag en kurs om amerikansk pop kultur, lagom roligt skulle jag vilja säga, men på två dagar (åtta timmar per dagar) är jag klar. Så behöver jag inte läsa något mer ;) Iallafall, kursen går på Manhattanville college, som ligger ovanför Manhattan. Men eftersom jag inte får köra där (mycket förstårligt) så fick jag leta upp en alternativ väg, skriva ner den och sedan försöka hitta.

Och kan ni tänka er, det gick alldeles utmärkt :D Körde inte fel en enda gång! Vägen hem hade jag inte riktigt lika bra koll på, men eftersom jag nu har börjat hitta i detta land och vet åt vilka städer jag ska köra mot - gick också det bra :D

Fick köra igenom några tullar..


Och över en bro! :) Såg Manhattans skyline när jag körde över :D


Imorgon ska jag försöka ta några bilder bilder på campus så får ni se hur det ser ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0