Besök!!

Dagen efter vi kom hem från Miami åkte jag in till NYC där jag mötte upp bästa Martina och hennes syster Mikaela. Det var så himla roligt att se Martina igen, efter nästan precis ett år!!! Vi hade himla roligt i fyra dagar, massvis med shopping och turistande. Det var ju också mina sista dagar i min älskade stad så jag passade på att njuta så mycket som möjligt.
 
Första dagen blev det ett besök på 9/11 Memorial och shopping i SoHo.
 
Andra dagen blev det Uptown för hela slanten :) 5th Ave, Central Park, Park Ave och på kvällen Rockefeller Center.
 
Efteråt åkte jag hem till Caroline där jag och Lisa sov. Fick världens bästa hejdå-present av mina fina vänner <3 Tårarna var riktigt nära - men som tur var är det alltid skratt med de två så det blev inte så ledsamt ändå ;) På lördagen följde Lisa med mig in. Vi mötte upp besökarna på Max Brenner och åt världens godaste pannkakor.. Kommit på att överallt annars står det kalorier - men inte där... En hint kanske? Sedan turistade vi i downtown innan vi tog tunnelbanan upp till TS, mötte upp Caroline, åt middag och gick sedan på Lejonkungen. Världens mest grymma musikal!!!!
 
Sista dagen i city blev också downtown, men mer The Village :) Mysigt!!
 
Jobbade måndag och tisdag med den nya ap. På tisdagskvällen kom Martina och Mikaela till mig. Blev middag med värdfamiljen och sedan efterrätt från Cheesecake Factory :) Bra avslut på min sista dag som ap!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0