Besök!!

Nu är mamma och Helen snart här, förhoppningsvis hämtar jag upp dem från tåget klockan 4 :) Så jag borde snart få ett sms där det står "Nu har vi landat!" ;) Igår städade jag hela mitt rum och badrum + byte lakan och tvättade massa tvätt så jag slipper göra det när de är här. Och idag har jag kört bilen genom en biltvätt, dammsugit gästrummet som Helen ska sova i och dammsugit bilen - så nu är jag mer än redo!! :D Kommer bli jättemysigt att ha dem här till på söndag! Vi ska bo här tre nätter och sedan på fredagmorgon åker vi till NYC och spenderar två hela dagar där :D Helen har aldrig varit här förut så vi ska turista en massa (och shoppa) och även om jag redan sätt allt gör det inte ett dugg eftersom jag har bra sällskap <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kul :)

2012-03-27 @ 18:54:32
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0