Jobbdag

Igår åkte min värdpappa och tittade på fåglar så fick ta hand om lilla S några timmar. Vi började morgonen med frukost och lite tv. Sen tog S ett bad innan vi åkte till lekparken. Solen var riktigt stark igår, så fick tillochmed ta solkräm på lillan. Skulle kanske gjort det på mig själv också, för mitt bröst och armar är lite röda idag ;) Mamma såg det tillochmed genom skype :P Man tycker ju att jag borde ha lärt mig efter 20 år att jag måste smörja in mig, men icke sa nicke :D

Iallfall var vi på lekparken i nästan två timmar. Först sprang hon och jag runt, men sen hittade hon två tjejer i sin egna ålder som hon lekte med i en timme kanske, då hade jag ena ögat i boken och andra på ungen. Den ena ungen hade också en nanny och jag måste berömma mig själv lite. För medans jag sprang runt satt hon och pratade i telefon och kom inte ens när "hennes" unge skrek högt :P Så kan det vara!

Vi åkte sedan hem och hade picknik ute i trädgården :D Mys!! Sen målade vi på deras uppfart med kritor. Blev en bana med massa grejer inuti ;)


Fick också veta i vilket av garagen jag ska parkera "min" bil ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0