Melodifestivalen - Final

Det var ju inte dirket någon överasskning att Loreen vann om man säger så, men vi var rätt nervösa där ett tag när Torsten Flinck inte hade fått några röster - tänk om han hade vunnit????? Men sådan tur hade vi ju så det blev rätt låt. Mig hade det faktiskt inte gjort något om Danny vann, som han säger själv är hans nummer mer av ett "Eurovision-nummer" men jag tycker fortfarande det är lite töntigt av honom att springa ut ur arenan när han inte vinner... Hans föräldrar lärde nog inte honom att det är fult att vara en dålig förlorare ;)

Jag måste säga att jag inte alls har varit imponerad av årets program. Det har inte varit någon bra pausunderhållning och allt har bara kännts allmänt konsitgt... Finalen var inte mycket bättre så jag ser verkligen fram emot nästa års tävling då jag kan se det på en riktigt tv med normal upplösning och bra programledare ;)


Nästa grej är ju Eurovision och självklart håller vi tummarna för Loreen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0