Nu är jag på g! :D

I torsdags tog jag tag i mig själv och började boka resemånad :D Måste ju boka flyg hem senast 30 mars så det är väl dags nu... Så har nu flyg från NYC till San Francisco och sen flyg från Los Angeles tillbaka till NYC :) Har också bokat en tur på åtta dagar som går mellan SF och LA. Den stannar i Las Vegas tre nätter, någon national park, ett outlet mall, Grand Canyon och Universial Studios för att sedan stanna i LA :D Kommer bli en sådan häftig upplevelse!! Och tänk - förut var jag nervös för att åka till Stockholm själv, och nu ska jag flyga, mellanlanda och resa helt själv i 12 dagar... Ett år borta kan göra mycket ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Guuud vad härligt det låter!! kram på dig!

2012-03-19 @ 01:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0