5 juli

5 juli är dagen då jag står på svensk mark igen - efter mer än ett år! Fick mina flygtider igår när jag pratade med mormor på skype så alla tider står redan uppskrivet i hennes kalender :D

Det är verkligen blandade känslor. Nu vet jag ju verkligen att jag ska hem, men det känns fortfarande helt overkligt att jag ska lämna mitt liv här. Visserligen är jag helt klar med att vara aupair, men jag kommer fortfarande sakna lilla S, mina grannar och alla mina vänner jag fått här. Visst, de kommer inom kort vara i Sverige allihop - men det kommer inte bli samma sak. Det är ju "bara" Caroline som bor nära Göteborg, alla andra bor flera timmar bort :( Här har jag varit en halvtimme bort och då går det att träffas hela helgerna. Men det är inte direkt så att man åker upp till Piteå, Stockholm eller Växjö varenda helg :P

Men sen vill jag ju inget annat än att komma hem NU och krama om er alla. För gud vad jag saknar er!!!! <3


Blir åtta olika plan inom loppet av mindre än en månad - kommer få se detta rätt så mycket :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0