IHOP, chokladbollar, Eurovision och Bridgewater Commons

Förlåt för så himlans dålig bloggning, men nu ska jag ta tag i mig själv och vara duktig ett tag ;) Vi börjar från där jag slutade! Jag och Lisa hittade på massor av grejer i lördags! På morgonen/förmiddagen åkte vi till IHOP och åt brunch.



Åkte sedan tillbaka till huset och gjorde chokladbollar. Dock hade jag nästan inget pärlsocker kvar, så vi fick ta strössel på några stycken - tips: Ha alltid pärlsocker hemma ;)


När chokladbollarna stelnade till i frysen gick vi ut och la oss på en filt en stund, men vi höll på att dö av värmeslag så vi gick in igen och spelade spel i väntan på Eurovision. Och Loreen vann ju!!!!!!! :D Helt galet bra! Har några europeér på fb och många av dem lägger ut youtube-klipp på Loreen när hon sjunger och skriver att hon är jättebra - vilket verkligen är roligt :D


Lisa var väldans nervös under röstningen ;)


Men det gick ju alldeles utmärkt! Måste säga att jag tycker lite synd om Norge som kom på sista plats. När låten är inspelad är den rätt bra (tur att man kan förbättra rösten), men live var det kass. Han kan ju inte sjunga för fem öre.... Iallafall, när Eurovision var slut åkte vi till mallet för middag och lite shopping :) Sedan åkte vi återigen hem till mig och tittade på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0