Jersey Gardens och IKEA

Jag har skadat fotknölen på något sätt vilket gör att jag har lite svårt att gå (duktigt va?) så vi bestämde oss för att inte vandra på Manhattan i massa timmar utan ta en tur till Jersey Gardens istället. Dessutom var det alldeles grymt varmt så jag hade nog dött en stund om jag åkt till city :P Iallafall, gick runt på Jersey Gardens och fick med mig lite hem... Vi får se hur det går med packningen ;) Lisa gjorde definitivt dagens klipp då hon fick ett par converse för under 140 kr :D Mitt bästa köp var denna söta klänning!


När vi shoppat klart åkte vi till IKEA som ligger på andra sidan vägen typ och åt köttbullar till lunch. Tror alla NJ-bor hade hittat dit, för gud så mycket folk! Men vi fick våra köttbullar tillslut ;) En sak som är rolig med IKEA här är att man inte får ta med sina vagnar till bilarna, utan man måste antingen bära sina grejer, eller ställa vagnen och hämta bilen till en lastningsparkering... Människorna är ju så lata att de bara ställer vagnarna när de lastat i bilarna, och personalen på IKEA vill antagligen inte gå runt på hela parkeringen i kundvagnsjakt. Så istället ser det ut såhär :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0