Mendham

Igårkväll tog K med mig till Mendham där det bor galet rika människor = megahus! Vi åkte runt och tittade på hus i över en timme :P Men roligt var det!! När vi kom hem gick vi in på datorn för att titta inuti några av husen vi sett - och detta är definitivt favoriten! Tog visst inte något kort på det, men gå in på länken så får ni se :D Här kommer kort på några av husen. Bilderna gör verkligen inte rättvisa - för de var SÅ mycket större i verkligheten..



Nästa hus hade jättelång driveway så det gick inte att se huset på vägen vi körde från början. Men när vi kört till andra sidan av en sjö såg vi huset på en kulle... Inte alls jobbig utsikt :P


Nästa hus höll på att renoveras eller byggas - helt klart min favorit av utsidorna ;)



Huset på andra sidan gatan är till salu för $5,250,000 och såg ut att vara typ hälften så stort, undra vad detta hus kostar.............................. Jag måste SÅ hitta en rik man! Vi har redan bestämt nämligen att K och C får ta hand om min trädgård och bo i ett litet hus i trädgården. Och när de är klara med att plantera så ska de sätta på sig fina klänningar och dansa runt i mitt ballroom som jag såklart kommer ha :) Ni andra är också välkommna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0