Packning på g!

I tisdags kom så dagen då jag var tvungen att börja packa... Jag har smått panik, men annars går det utmärkt! Två av mammas arbetskamrater är i city denna helg så på söndag ska jag visa dem lite downtown och i gengäld tar de med ett handbagage + mina Hunter-stövlar med sig hem (förhoppningsvis!!!) så den väskan är packad. Nio kilo fick jag i - fyra par skor, höstjacka, två tjocktröjor, två väskor och två sjalar :D See you in Sweden ;) Fick också ihop en liten vakuumpåse med kläder som jag inte kommer använda innan jag kommer hem, typ jeans, mjukisbyxor och långärmade tröjor :) Som det ser ut nu får jag nog med mig allt hem - vilket är alldeles toppen :)



Egentligen är resten av kläderna grejer som jag kommer använda så de går ju inte riktigt att packa ner.. Men eftersom jag måste byta rum innan fredag nästa vecka så får jag väl slänga ner allt i resväskan iallafall :P Men det får bli ett senare projekt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0