Student!!

Idag är det ett år sedan jag tog studenten! Helt galet - jag vet att jag tjatar - men vart tar tiden vägen???? :O Dagen var iallafall helt underbar trots att det regnade på morgonen/kvällen och var rätt kallt... ;) Dagen började med uppstigning typ vid fem då jag gjorde iordning mig innan jag gick till Amanda för champagnefrukost med nästan hela klassen. Mys! Sen gick vi i samlad trupp ner till skolan där vi först hade samling i teatern där det var lite sång och utdelning av stipendium.

Sen gick vi till klassrummet och skrev i mössor osv, sen tog vi kort i det gröna och sedan blev det en lunch mitt i skolan! Efter det var det dags för utspringning - mina skor var lite för stora så en försvann på vägen, men fick tillbaka den efteråt ;)


Fick sedan vandra genom Nödinge i min snygga väst "Student på väg" innan det var dags för studentmottagning. Massa god mat (tack mamma, pappa och mormor ;)), trevligt sällskap och massa presenter! ;) Fick nästan en hel servis :D




På kvällen blev det studentfest inne i staden ;) När jag la huvudet på kudden somnade jag med ett leende på läpparna. Nu längtar jag faktiskt tillbaka lite, till gymnasiet - för då fick jag ju träffa mina fina vänner varje dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0