Snö och Au pair

Nu har första snön fallit, inte alls roligt - jag vill ju ha sommar! Men det är som det är, om typ fyra månader är ju snön borta. Tänk positivt Ida, positivt!

Idag har jag skickat in min Au pair-ansökan, det är så spännande att jag inte vet var jag ska ta vägen! Tänk att jag inom sju månader kanske sitter vid datorn, i ett annat rum over there!! :D Fattar ni vad spännande! Jag kan inte tänka på något annat. En familj behöver en au pair och går igenom ansökning efter ansökning och så ser de min, och känner: henne vill vi ha! Ahhh!

Jaja, inte förstora förhoppningar, jag vet - men man måste ju få drömma!


Kommentarer
Postat av: Lotte

Å jag har skrivit en fin rekomendation på klockren engelska :)

2010-11-10 @ 17:42:27
Postat av: Jag

Den var jättebra! Har läst den :D

2010-11-10 @ 17:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0