Stök och snickare

Vi har snickare hemma som håller på  i trappan av alla ställen. Typ det ställe i huset man använder mest... Ja, de får helt enkelt stå ut med att vi i familjen Löfgren använder vår trappa :D

Nu är det inte långt kvar till lovet, och det ska bli sååå skönt! Jag behöver verkligen ta några dagars paus och sedan skriva projektarbete för fulla muggar. Men nog med det, för det är ju inte roligt att läsa om.. ;) Så vad ska jag skriva om.. Jo, jag har bjudit in mig själv hos Johanna i helgen, för jag får inte vara hemma. Det ska bli mysigt, bara se på film och glömma skolan för ett tag!


Johanna ville se på Love Actually, så den kanske det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0