1 april

Nu måste det väl ändå vara vår??? Idag har jag varit ute och springit (!) Känner hur träningsvärken redan är på väg, jag är verkligen otränad... Men det ska jag råda bot på nu hoppas jag :)

När jag kom till skolan hade vi inget fysikprov.... Alltså, ibland blir man bara så trött, nu blir det väl uppskjutet till på måndag eller aldrig typ! Efter "skolan" åkte jag och Elin till staden för att mysa lite. Vi gick som sagt i Haga och åt på vårt favoritställe Slim Food som ligger mitt i Nordstan - testa det någon gång!! Elin shoppade Converse och jag handlade två söta klänningar från HM, så nu är väl min vårshopping avklarad :P Nästa gång blir det studentklänning och det måste ju räknas som sommarkläder...

Nu blir det filmmys med syster yster!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0