Brev på posten

Hade ju redan innan vi åkte på semester fått brev från Elin och mormor/morfar så de tog jag ju med mig och öppnade där. När grannen i söndags kom med all vår post hade jag fått tre brev till :D Ett var från Helene och Roger som skickade deras årliga grattiskort - tack så mycket :D Sen hade jag fått brev från farmor och farfar som jag snarast ska svara på! De har ju inget internet så de hänger ju inte riktigt med på mitt liv här borta :) Farmor hade massor av frågor så kommer nog bli ett långt svar hon får av mig.

Bäst av allt var ändå brevet från moster med familj. Love Lottas humor och blev inte särskilt förvånad när hon skickat med Expressen om Victoria och Daniels barnlycka! :D Har nu bara kollat igenom just den delen men ska när jag hinner lusläsa hela tidningen :D Svensk tidning!!!! Emelie hade gjort en bild till mig som föreställde "Mamma, pappa, barn" :D



Det var en liten suddig bild - men vi kan ju låsas att det är tidningen som blir så på kort - eller något..

Kommentarer
Postat av: Moster

Roligt att du blev glad!!!!!

2011-08-31 @ 19:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0