Jag vet...

.. att jag har uppdaterat lite dåligt nu det sista. Men jag har haft andra saker för mig, och det är faktiskt skönt att vara borta från datorn lite! Igår hade jag S hela dagen från halv nio till åtta.. Blev mycket bilåkande, men också lite lek med grannarna! Love them :D Vi lekta "Hide and Seek" vilket jag gillar så mycket bättre än "Kurragömma". Alltså, ordet är bättre... Vad är "Kurragömma" egentligen för ord? :P Haha..

Idag har jag också kört bil alldeles för mycket ;) Skulle försöka ta körkort idag - men det gick sådär. Först hittade inte gps:en addressen så jag körde till staden jag skulle till, en omväg (visade det sig sedan) på cirka en halvtimme... När jag väl hittat så behövde jag ett papper som visade att jag verkligen bor där jag bor :( Surt sa räven!! Får åka dit imorgon igen.... Sen ska jag träffa Sofia och göra upp lite planer inför nyår :D

Jaja, hittade "Barnes&Nobles" - en bokaffär med café där jag fikade och satt och läste i cirka tre timmar. Körde till mataffären i ÖSREGN för att köpa någon slags lunch till mig och snacks till S. Har börjat tappa känslan för mat på något sätt (antar att jag vill ha SVENSK mat) så det blev godis och något slags bröd till mig - nyttigt, jag vet ;) Sen for jag i ÖSREGN till S:s chinese camp där jag satt och läste i en halvtimme. Efter campet åkte vi till the Y - där familjen har medlemskap. Gym, gruppträningar och tre pooler... Jag klagar inte! Där mötte vi upp grannarna (min tredje familj) och badade :) Härlig dag skulle jag vilja säga trots små problem och mycket tid i bilen :)

Har varit utan min kamera under dessa dagar - så därför bjuder jag på min nya spargris och godislunchen idag ;) Ska spara alla mynt i denna - får se hur mycket det blir om tio och en halv månad ;)


Och mina söta dinousariegodisar:

Kommentarer
Postat av: Amanda

vilken söt spargris :)

2011-08-10 @ 10:59:25
URL: http://tuvstarrfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0