Jobbjobbjobb!

Ska nu varje dag till och med torsdag nästa vecka (8 september) ta hand om S hela dagarna. Undantaget är idag onsdag och måndag nästa vecka men det kommer nog ändå bli en del övertid! Har redan nu, måndag och tisdag jobbat ihop mer än 20 timmar.

Erkänner utan omsvep att jag har ett enkelt jobb och inte alls ansträngande - men att ta hand om någon 10 timmar i sträck är uttröttande! Måste ju verkligen hitta på saker hela tiden. När man säger att man tar hand om ett barn tänker folk ”Det måste ju vara enkelt” men de glömmer då att jag måste sysselsätta henne HELA tiden. Tar man hand om flera barn kan de ju leka tillsammans och man kan få någon sorts paus. Men nu jobbar jag verkligen mer än 10 timmar i sträck… Inte alla som gör det ;)

Måste dock säga att jag är imponerad över mig själv över att jag faktiskt klara av det! Vi har haft saker att göra precis hela tiden :D Ska inte uttrötta er med alla detaljer över dessa dagar, men ett axplock är lekpark, rensning av garderob, fashion show, kojbygge, kortspel och det som nu är högst upp på listan: pussel! I måndags pusslade vi sex pussel tror jag det blev och igår åkte vi till Target och köpte två pussel. Bild kommer på det framöver… ;) Ni får nöja er med bilder på några av de pussel vi gjorde i måndags! Hatar att jag inte kan visa er bilder på S, för hon var SÅ underbart söt när hon testade sina elvahundra klänningar i måndags!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du skulle ju kunna visa henne, men censurera hennes ansikte :) Det är de ju så förtjusta i på alla amerikanska serier ;p

2011-08-31 @ 12:53:56
URL: http://tuvstarrfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0