Kalas X 2

Igår firade vi som sagt Angelica som fyllde 20 år i onsdags :) Hon bjöd på jordgubbstårta och saft :D Gott! Av mig fick hon The Baseballs nya skiva och ett litet armband - tror det var uppskattat! Vad tycks om mitt hemgjorda kort??


Fint dukat bord :)


Angelica med tårtan ;)


Är nu sex myggbett rikare - men roligt var det ändå! Idag skulle S på kalas hos sin kompis. Eller, vi var på ett ställe där de hade massa fjärilar ;) Så dagen började med bad, frukost och nagelfix! Hon ska ha det starkaste nagellacket och litar inte på mig när jag säger att det är torrt - så hon går runt med armarna i luften och vågar inte röra något. Gulligt!


Så när barnen sprang runt i fjärilshuset med en guide så satt jag ute i solen och läste! Inte helt ansträngande jobbdag alltså ;) Sen blev det lite fika - fjärilssmörgåsar och chokladtårta som sedan visade sig innehålla något som de trodde vara mandlar. Men jag vågade inte fortsätta äta så jag fick slänga den - den som var så god :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0