Överraskning och baseball!

Dagen började på bästa sätt - skypedejt med världens bästa syster. Vi pratade (= hon pratade och jag lyssnade) och spelade Fia med Knuff ;)

Mitt emellan blev det frukost och dusch för mig och middag för Elin. Sen pratade jag snabbt med mamma innan jag och S åkte iväg för att överraska Malin. Hon fyller 20 år idag (i närmare bestämt en timme och 20 minuter till) och jag hade fixat ledigt till henne så att hon kunde följa med oss på baseball! Har haft kontakt med hennes värdmamma hela veckan och fixat och klurat. Är jag bra eller är jag bra ;) Haha! Överraskad blev hon allt, eller hon fattade nog inte riktigt vad som stod på skulle jag påstå. I alla fall, hon öppnade mitt paket, presentkort och sminkborste samt chokladbollar som jag och S gjorde igår. Eller som vi nu kallar dem - chocolate meatballs! Så grattis till dig världens bästa Malin!!!! <3



Vi väntade på att min värdpappa skulle hämta upp oss och styrde sedan kosan mot Bronx och Yankee Stadium! Men mer om det imorgon! Hehe… Efter att vi suttit på arenan i över tre timmar åkte vi över till Manhattan (!), handlade lite och köade oss sedan igenom större delar av den avlånga ön innan vi kom fram till Malins hus. Där blev vi avsläppta så att vi kunde äta någonting :) Det blev mexikanskt. Jag kan inte säga att det var whaao, men glassen var god ;)




Så nu hoppas jag att jag inte förstörde Malins dag helt, utan att det blev en födelsedag hon kommer att minnas länge! Hon fyller ju faktiskt år i USA, så varför inte fira med något riktigt amerikanskt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0