Trevlig dag! :)

Gillar sådana här dagar! Tiden går snabbt samtidigt som jag gör något vettigt... Alltså inte bara sitter framför datorn vill säga! Började dagen med att köra S till skolan. Tog en sväng förbi "Staples" på hemvägen och köpte bland annat fodral till min kamera (äntligen!)


Blev ett helt vanligt svart - men jag ska allt smycka ut det lite ;) När jag kom hem tog jag en springrunda! Det var jobbigt idag... När jag kom hem igen satt jag lite vid datorn, pratade strunt med moster och sedan sa jag även hej till mamma och slog in paket! När jag var trött på det tog jag mig en tur till A&P (mataffären) för att köpa en fotboll till S. Den blev självklart rosa :D Sen tog jag en tur till min älskade affär Mikaels. Jag skulle kunna spendera HUR MYCKET pengar som helst där... Haha! Det är typ som Panduro (för er där hemma), men tjugo gånger större kanske!! Och SÅ mycket billigare :D


När jag shoppat klart, kört lite fel och hämtat S åkte vi hem för att börja brodera igen. Sakta med säkert! När hon tröttnat på det målade vi lite. Titta vad jag kan ;)


När vi var klara med det lekte vi med hennes gosedjur och spelade piano :)



Ja, som sagt: Sådana här dagar gillas starkt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0