6 månader!

Idag har jag varit här i 6 månader. Ett HALVÅR! :D Helt galet egentligen att jag inte varit hemma en enda dag på sex hela månader. Nu börjar nedräkningen tills året är över, även om jag kanske inte helt är klar efter detta år ;) Resemånad here I come :D

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva, har väl redan babblat om allt jag gjort tillräckligt ;) Kan bara säga att jag för varje dag växer och blir en starkare människa. Jag är så j*kla stolt över mig själv som klarar detta. Som vanligt har jag inte fått ett år då jag bara kan glida på ett bananskal - men det gör mig bara starkare så jag får väl stå ut ;) Detta halvår ska jag NJUTA så mycket som möjligt. Ska besöka Washington, kanske Miami och se ännu mer av min älskade stad som jag turligt nog bor dryga en timme ifrån :)


Kommentarer
Postat av: Systeryster!

Om du är j*lkigt stolt över dig själv så kan du tänka dig hur stolta vi är här hemma!! Du är helt otroligt bäst min älskade syster!!<3 Jag älskar dig Ida!!<3<3<3<3

2011-12-20 @ 17:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0