Fina fina fina vän

Idag åker älskade Angelica hem. Hon har varit en del av mitt aupair år iprincip från början. Vi träffades när jag hade varit här i nästan tre veckor och sedan dess har vi umgåtts flitigt. Blivit många skratt och pratpratprat. Med henne har jag upptäckt NYC, lärt känna mig själv bättre och gjort saker jag aldrig trodde jag skulle göra. Som att klättra i träd och åka till Brooklyn för att leta efter secondhand-butiker. Jag menar - jag handlar i affärer där kläderna är nya ;) Men på andra sidan jorden kan allt hända se ni! Som jag skrev i hennes scrapbooking från mig: Jag visste inte att man kunde komma någon så nära på fem månader. Men vänskapen mellan oss är ett levande bevis och jag hoppas den fortsätter leva under en lång, lång tid.


Love you!!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Moster

Å va fint det låter! Sådana vänner träffar man inte många gånger i livet <3. Var bor Angelica i Sverige? Hoppas nära Göteborg då! Stor kram från oss här hemma från en regnig lucia dag!!

2011-12-13 @ 10:04:08
Postat av: Helen

Lät ju inte så jätte roligt! Hoppas du hittar någon annan attupptäcka nya saker med :)

2011-12-13 @ 22:20:19
URL: http://heleeens.bubbleroom.se
Postat av: Angelica

Satt och grät när jag läste detta medans jag satt i London och väntade. Älskade älskade vän!!!

Du är så himla himla saknad!Tack för allt du gjort för mig och för att du alltid är så glad och go! <3

2011-12-15 @ 13:29:20
URL: http://angelicaiamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0