Gud vad skönt!

Morfar mår bra :D Eller iallafall så bra som man mår efter att man haft ett ingrepp i hjärnan... Redan igårkväll eran tid pratade vi med honom genom telefon + skype när han vaknade upp efter sköna sömnen. Och oj vad han pratade på ;) Lite påverkad var han allt.... Haha! Mamma och mormor besökte honom idag och han mådde rätt bra ändå. Han får verkligen inte vara uppe och gå och måste ta det väldigt lugnt framöver, men som sagt - rätt bra mår han. Sjuksköterskorna sa att som det ser ut nu (med bra värden osv) kommer han komma hem innan jul iallafall :) Men det spelar ju ingen roll när han kommer hem egentligen - bara han kommer hem!! När vi pratade med honom igår sa han att han fortfarande kommer att komma och hälsa på, verkligen det viktigaste att tänka på när man precis opererat hjärnan, men visst :P

Skuldkänslorna hänger fortfarande kvar, men de blir bättre av att höra att kära morfar mår bättre :) Så jag hoppas få höra att det blir bättre för var dag! :D

Påtal om ingenting så blev jag skittrött idag efter att jag tränat och kommit hem (antar att det var spänningen från igår) och dagen har mest förflutit genom att sitta i sängen och göra mest ingenting. Fick jobba några timmar i eftermiddags/kväll (alltså köra bil och läsa en bok eftersom S hade playdate) men nu sitter jag här ensam hemma och broderar och tittar på Harry Potter. Mysigt värre :D Imorgon blir det NYC och en broadwayshow med Angelica och Therese. På söndag NYC och luciaträning. Love helger :D

Har kommit in i ett Harry Potter-marathon och just nu tittar jag på Halvblodsprinsen - sämsta filmen av de alla, men vill man ha ett marathon så vill man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0